
Gehiago Irakurri +
KONTRATATZAILAREN PROFILA
Lizitazioak | Behin-betiko adjudikazioa | Historikoa | Aurreikusitako lizitazioak

Gehiago Irakurri +
MUGI
Mugi Sistemak abantaila ugari eskaintzen dizkie egunerokoan Gipuzkoako garraio publikoa erabiltzen dutenei.

Gehiago Irakurri +
OPERADOREAK
Ezagutu gure operadore guztiak. Euren flotak, rutak, zerbitzuak eta gainontzekoak. ATTG denok gara.
BALIABIDE ETA OPERADORE DESBERDINAK KOORDINATZEN DITUGU, HIRITARRARENTZAKO INFORMAZIO ETA ZERBITZUAK HOBETUZ. ZUGANDIK GERTU GAUDE
BERRIAK
GEHIAGO IKUSI-
Azahara Domínguezek Miguel Ángel Páez ordezkatu du Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzaren (GGLA) lehendakaritzan, MUGI birtuala errealitate bihurtzeko eta operadore posible guztiak MUGI sarean sartzeko erronkarekin
Donostia, 2025eko otsailak 12a Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako foru diputatu... -
Urtarrilaren 30etik aurrera garraio publikoa doan 12 urte baino gutxiagoko adingabeentzat Gipuzkoan
Donostia, 2025eko urtarrilaren 27a Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzak (GGLAk) 2025....
CONTENIDOS DESTACADOS

TARIFA-SISTEMA
Tarifa-sistema integratua. Ezagutu gure MUGI sistema

ENPLEGU PUBLIKOAREN ESKAINTZA
Ezagutu GGLAk deitu dituen lan-eskaintzak

PROIEKTUAK
Ezagutu GGLAk parte hartu duen proiektuak

GARRAIO SISTEMA
Zeintzuk dira mugikortasun-jarraibideak Gipuzkoan?

GURE MISIOA
- Gipuzkoako garraio ereduan lehena izan
- Gipuzkoako garraio eredua barneratu
- Erabiltzailea orientatu
- Garraio iraunkorra

GURE FUNTZIOAK
- Tarifikazioa eta bilete bakarra
- Informazio sistemak
- Plangintza estrategikoa
- Ibilbide eta zerbitzuek kudeaketa

JARRI GUREKIN HARREMANETAN
- Kontsultak
- Zerbitzuak
- Kontratatzailearen profila
- MUGI Sitema
Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritza E-MOBASK proiektuan parte hartzen ari da, mugaz gaindiko garraio publiko praktikoa eta iraunkorra sustatu asmoz
Eluska Renedo-Illarregui, Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzako zuzendaria, E-MOBASK proiektu europarraren partzuergoaren lehen bileran izan da. Bileran Dbuseko, Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzako (GGLA) eta Euskal Kosta-Aturriko Mugikortasun Sindikatuko (SMPBA) ordezkariak elkartu dira. Guztien xedea izan da Euskal Eurohirian garraio publikoaren erabilera sustatzea eta erraztea.
Proiektua POCTEFA 2014-2020 programaren baitan kokatzen da, eta Europako lurralde lankidetzarako INTERREG tresnaren zati bat da. 3 urteko iraupena du eta 1.182.358 €-ko diru laguntza jasoko du Donostia-Irun-Baiona korridorean eragiteko. Era berean, Eskualde Garapenerako Europako Funtsaren (FEDER) kofinantzazioa jasoko du.
E-MOBASKen helburua mugaz gaindiko eremuan garraio publikoa hobetzea da, errazagoa, erakargarriagoa eta iraunkorragoa izan dadin. Garraio publikoaren erabilera sustatu nahi du, ibilgailu pribatuarena gutxituz. Lehen bilera honetan partzuergoaren kideek proiektuaren ildoak marraztu dituzte, hiru ardatz nagusiren inguruan: informazioa hobetzea; ticketing integratua eta ordainketa modu berriak eskaintzea; eta azkenekoz, elektromugikortasuna eta garraio publikoaren efizientzia energetikoa sustatzea.
Eluska Renedo-Illarreguik proiektuaren garrantzia azpimarratu du, eta GGLAren parte hartzea ezinbestekotzat jo du. “GGLAk garraio publikoa hobetzea eta erraztea helburu duen edozein egitasmo babestu behar du, eta hau horietako bat da. Kasu honetan gainera, Donostia eta Baiona arteko mugaz gaindiko joan-etorriak sustatzen dira ingurumen irizpideak errespetatuz”.