Gehiago Irakurri +
KONTRATATZAILAREN PROFILA
Lizitazioak | Behin-betiko adjudikazioa | Historikoa | Aurreikusitako lizitazioak
Gehiago Irakurri +
MUGI
Mugi Sistemak abantaila ugari eskaintzen dizkie egunerokoan Gipuzkoako garraio publikoa erabiltzen dutenei.
Gehiago Irakurri +
OPERADOREAK
Ezagutu gure operadore guztiak. Euren flotak, rutak, zerbitzuak eta gainontzekoak. ATTG denok gara.
BALIABIDE ETA OPERADORE DESBERDINAK KOORDINATZEN DITUGU, HIRITARRARENTZAKO INFORMAZIO ETA ZERBITZUAK HOBETUZ. ZUGANDIK GERTU GAUDE
BERRIAK
GEHIAGO IKUSI-
NORTASUNA ORDEZTEA FACEBOOKEN ETA INSTAGRAMEN, MUGI TXARTELAREN DOAKO ABONUAK ESKAINIZ
Estatu mailako hainbat garraio txartel desberdinetan abonu edo saldoak dohainik irabazteko hainbat... -
MARTXAN DIRA MENDEKOTASUNA DUTEN PERTSONEN LAGUNTZAILE-TXARTELAK, GIPUZKOAKO GARRAIO PUBLIKOAN DOAN BIDAIATZEKO
MARTXAN DIRA MENDEKOTASUNA DUTEN PERTSONEN LAGUNTZAILE-TXARTELAK, GIPUZKOAKO GARRAIO PUBLIKOAN...
CONTENIDOS DESTACADOS
TARIFA-SISTEMA
Tarifa-sistema integratua. Ezagutu gure MUGI sistema
ENPLEGU PUBLIKOAREN ESKAINTZA
Ezagutu GGLAk deitu dituen lan-eskaintzak
PROIEKTUAK
Ezagutu GGLAk parte hartu duen proiektuak
GARRAIO SISTEMA
Zeintzuk dira mugikortasun-jarraibideak Gipuzkoan?
GURE MISIOA
- Gipuzkoako garraio ereduan lehena izan
- Gipuzkoako garraio eredua barneratu
- Erabiltzailea orientatu
- Garraio iraunkorra
GURE FUNTZIOAK
- Tarifikazioa eta bilete bakarra
- Informazio sistemak
- Plangintza estrategikoa
- Ibilbide eta zerbitzuek kudeaketa
JARRI GUREKIN HARREMANETAN
- Kontsultak
- Zerbitzuak
- Kontratatzailearen profila
- MUGI Sitema
Dbus autobus flota
1886an sortu zenetik gaur arte Dbusek hibilbide luzea egin du autobusei dagokienez. Konpainiak zaldiek tiratutako 6 kotxe ireki eta 6 kotxe itxirekin hasi zuen bere ibilbidea.
Tranbiak dituen 125 urte baino gehiagotan, Dbusek era askotako ibilgailuak erabili izan ditu donostiarrei zerbitzua emateko, hauek zehazki: mandoek eta zaldiek tiratutako tranbiak, tranbia elektrikoak, solairu bateko eta biko trolebusak, gasolinazko autobusak, diesel autobusak eta sei autobus hibrido. 2014an Dbusek ha erabat elektrikoa den lehen autobus sartu du bere flotan, flota garbiago eta iraunkorragoa erabiltzeko beste urrats bat gehiago eginda.
Gaur egun Dbusek 18 metroko 27 autobus, 12 metroko 84 autobus, 10 metroko 3 eta 8 mikrobus ditu bere autobus flotan.
Dbusek ingurumena zaintzearen alde egiten du etengabe, eta horretarako bere flotaren efizientzia hobetzen du eta gutxiago kutsatzen duten motor eta erregaiak aukeratzen ditu.
EURO 0 eta EURO 1 ibilgailuak desagertu egin dira, eta flotako autobusen %90 EURO 3ren gainetik daude, Euro 6 ibilgailuen % 11 barne direla. Autobus horiek une honetan diesel teknologiarako dauden autobusik garbienak dira, eta gas natural bidezko ibilgailuekin pareka daitezke (GNC). Duela gutxi Dbusek Euro 6 teknologia, gutxiago kutsatzen duen teknologia, duten 13 autobus berri gehitu ditu bere flotan, eta autobus berri horiekin EURO 1 teknologia zuten autobusak ordeztu dira.
LDbus flota etengabe berritzen ari dela eta teknologia berrien aldeko apustua egin duela erakusten duen azken adibidea da flotan sartu berri duen autobus erabat elektrikoa, %100 elektrikoa, Irizarrek Dbusekin elkarlan estuan fabrikatutakoa. Irizarren i2e autobus elektrikoa Europan fabrikatu den mota honetako lehen ibilgailua da, eta ingurumenera igortzen diren gas kutsatzaileak eta zarata desagerraraztea bermatzen du.
2014ko abenduaren 31n, hau zen Dbuseko autobus flotaren banaketa igorpen mailari dagokionez (grafikoa ikusi).