HOW TO SHOP

1Login or create new account.
2Review your order.
3Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support [ @ ] website.com . Thank you!

GUZTIONTZAT
GARRAIO bat LANDUZ

Eskubideak eta betebeharrak garraio publikoan bidaiatzerakoan
Erregelamendua

<span> Eskubideak eta betebeharrak garraio publikoan bidaiatzerakoan </span><br><strong><span class="trabajando"> Erregelamendua </span></strong>

GIPUZKOAKO
garraioaren GIDARITZAN

<span>GIPUZKOAKO</span><br><span>garraioaren </span><strong><span class="trabajando">GIDARITZAN</span></strong>

GGLAk abian jarritako
Tarifa Sistema Bateratua

<span>GGLAk abian jarritako</span><br><strong><span class="trabajando">Tarifa Sistema Bateratua</span></strong>

EMOBASK proiektua – Emaguzu azken lau urteetan egindako hobekuntzei buruzko iritzia. Bost minutu bakarrik beharko dituzu. Lagundu gaitzazu garraioa hobetzen!

KONTRATATZAILAREN PROFILA
Gehiago Irakurri +

KONTRATATZAILAREN PROFILA

Lizitazioak | Behin-betiko adjudikazioa | Historikoa | Aurreikusitako lizitazioak

MUGI
Gehiago Irakurri +

MUGI

Mugi Sistemak abantaila ugari eskaintzen dizkie egunerokoan Gipuzkoako garraio publikoa erabiltzen dutenei.

OPERADOREAK
Gehiago Irakurri +

OPERADOREAK

Ezagutu gure operadore guztiak. Euren flotak, rutak, zerbitzuak eta gainontzekoak. ATTG denok gara.

BALIABIDE ETA OPERADORE DESBERDINAK KOORDINATZEN DITUGU, HIRITARRARENTZAKO INFORMAZIO ETA ZERBITZUAK HOBETUZ. ZUGANDIK GERTU GAUDE

CONTENIDOS DESTACADOS

TARIFA-SISTEMA

TARIFA-SISTEMA

Tarifa-sistema integratua. Ezagutu gure MUGI sistema

ENPLEGU PUBLIKOAREN ESKAINTZA

ENPLEGU PUBLIKOAREN ESKAINTZA

Ezagutu GGLAk deitu dituen lan-eskaintzak

PROIEKTUAK

PROIEKTUAK

Ezagutu GGLAk parte hartu duen proiektuak

GARRAIO SISTEMA

GARRAIO SISTEMA

Zeintzuk dira mugikortasun-jarraibideak Gipuzkoan?

GURE MISIOA

GURE MISIOA

  • Gipuzkoako garraio ereduan lehena izan
  • Gipuzkoako garraio eredua barneratu
  • Erabiltzailea orientatu
  • Garraio iraunkorra
GURE FUNTZIOAK

GURE FUNTZIOAK

  • Tarifikazioa eta bilete bakarra
  • Informazio sistemak
  • Plangintza estrategikoa
  • Ibilbide eta zerbitzuek kudeaketa
JARRI GUREKIN HARREMANETAN

JARRI GUREKIN HARREMANETAN

  • Kontsultak
  • Zerbitzuak
  • Kontratatzailearen profila
  • MUGI Sitema

Autobusetako teknologia

1.1. Teknologia garbiak autobusetan

Autobusa garraiobide gisa sustatzeko, zerbitzu eraginkorra eta aldi berean ingurumenean eragin gutxien duena eskaini behar da, ibilgailu pribatuarekin alderatuta.

Helburu hori buruan hartuta, azken hamarkadan, Dbusek flotara erregai kontsumoan eta kutsaduraren murrizketan teknologia aurreratuenak dituzten autobusak gehitu ditu.

Gaur egun Dbusek batez ere hiru motatako autobusak ditu:

Cero emisionesDiesel autobus ekologikoa

Konpainiaren diesel autobusek mantentze-lan zorrotzak izaten dituzte, gehiegizko isuriak saihestuta eta erregaiaren erabilera optimizatua bermatuta. Era berean, ibilgailuen % 83 baino gehiago Euro 3 isurien teknologiaren gainetik dago, eta hirian aire garbiagoa bermatzen du horrek.

Dbuseko diesel flotaren azken txertaketa 2014ko abenduan izan zen Euro 6 teknologia duten 4 mikrobusekin; hori da isurien mailari dagokionez teknologia aurreratuena.

Autobus hibridoak

Dbusek MAN Lion’s City Hybrid autobus hibridoa du. Autobus eraginkorra da, diesel autobusek baino % 30 erregai gutxiago kontsumitzen duena.

Gainera, Dbusek beste bost autobus hibrido sartu ditu, SOLARIS etxeko Urbino Hybrid 12 modelokoak eta Euro 6 teknologia dute; hala, gero eta garbiagoa eta eraginkorragoa den flota sortuko du.

Autobus elektrikoa

2014ko uztailetik, Irizarrek egindako % 100 elektrikoa den autobus bat dabil Dbuseko lineetan. Autobus isila eta ingurumenera isuririk egiten ez duena da, Konpainiak iraunkortasunarekin eta donostiarren bizi kalitatearekin duen konpromisoa agerian jartzen duena.

1.2. Energia berreskuratzeko eta erregaia aurrezteko sistemak

Autobus bakoitzaren eraginkortasuna teknologia osagarriei esker hobetu eta indartu daiteke. Horiei esker, ibilgailuaren jokabidea optimiza daiteke, eta beraz, ingurumenean duen eragina murriztu.

Ahorro Energia

Dbusek flotaren eraginkortasun energetikoa eta zerbitzuaren puntualtasuna hobetzeko sistema berritzailea instalatu du autobusetan. Donostian ezarritako sistema berria, EKObus izenekoa, aitzindaria da munduan, lehen aldiz instalatu baita.

EKObusek Tablet bat du euskarri gidariaren alboan, eta agindu bisual batzuen bidez, gidatze iraunkorragoa eta ezarritako ordutegien araberako zirkulazioa lortzeko gida gisa balio du. Gaur egun, Dbuseko linea nagusietako autobusetan txertatuta dago, baita hiriko hainbat lineatan ibiltzen den autobus hibridoan ere. Elkarren artean osagarri diren bi sistemaz osatuta dago, gidatzea eta puntualtasuna optimizatu ahal izateko.

1. Gidatze eraginkorragoa izateko laguntza sistema
Erregaien kontsumoa eta atmosferara gas kutsagarrien isuriak murriztea ahalbidetzen duen sistema da. Ikono gisa bistaratzen diren mezuei esker, sistemak gidariari jakinarazten dio une bakoitzean gidatzeko modurik onena zein den, hobeto gidatzeko, erregaia aurrezteko eta matxurak murrizteko

2. Geltokietan ordutegiak hobeto betetzeko Anti-bunching sistema
Puntualtasuna hobetzeko sistemari esker, linea bereko autobusen artean behar den distantzia manten daiteke, eta hala, linea horretarako ezarritako maiztasuna ahalik eta gehien errespetatu. Hala, semaforo baten antzera funtzionatzen duen sistemaren bidez, gidariari adierazten dio abiada bizkortu edo moteldu behar duen, maiztasuna mantentzeko beharrezkoa duen gelditzeko denbora eta geltokitik irteteko unea.

1.3. Gaitasun Handiko BRT sistema

Sistema BRT

Dbuseko linea erabilienetan, 5 eta 28 lineetan, BRT sistema dago, kalitate handiko autobusen sistema, zirkulazio azkar, eroso eta eraginkorrean oinarrituta; horretarako, zirkulazio errei propioak dituzte, eta horrek pasatzeko lehentasuna ematen die eta erabiltzaileentzat zerbitzu bikaina eskaintzen dute.

Honako hauek dira beste garraio sistema batzuekiko dituzten ezaugarri eta abantaila nagusiak:

  • Autobus “garbiak”, oso kutsatzaileak ez diren eta gaitasun handikoak diren ibilgailuak
  • Erreserbatutako plataformetan ibiltzea (autobus erreiak)
  • Puntualtasun eta fidagarritasun indize altuak
  • Denbora errealeko informazio sistemak geltokietan eta ibilgailuetan
  • Ordainketa sistema arinak
  • Zentralizatutako kontrol sistema (SAE) eta ITSen erabilera (Garraio Adimenduneko Sistemak)
  • Azpiegitura obra handiak behar dituzten trenbide garraiobideekiko mantentze kostu eta inbertsio kostu baxuak.

Gainera, BRT sistemetan autobusen ohiko sistemetako alderdi batzuk nabarmen hobetzen dira, eta ibilgailuen gaitasuna areagotzen da, semaforo bidezko lehentasunaren bidez merkataritzaren abiadura hobetuta, erreserbatutako plataforma babestuta, geldialdien irisgarritasuna hobetuta, kutsatzaileen isuria murriztuta eta ibilgailu eta zerbitzuen irudia hobetuta.

GGLA Gipuzkoari uneoro behar duen garraio-zerbitzua eskainiz
TOP