
Gehiago Irakurri +
KONTRATATZAILAREN PROFILA
Lizitazioak | Behin-betiko adjudikazioa | Historikoa | Aurreikusitako lizitazioak

Gehiago Irakurri +
MUGI
Mugi Sistemak abantaila ugari eskaintzen dizkie egunerokoan Gipuzkoako garraio publikoa erabiltzen dutenei.

Gehiago Irakurri +
OPERADOREAK
Ezagutu gure operadore guztiak. Euren flotak, rutak, zerbitzuak eta gainontzekoak. ATTG denok gara.
BALIABIDE ETA OPERADORE DESBERDINAK KOORDINATZEN DITUGU, HIRITARRARENTZAKO INFORMAZIO ETA ZERBITZUAK HOBETUZ. ZUGANDIK GERTU GAUDE

BERRIAK
GEHIAGO IKUSI-
GGLAk Andoain MUGI sisteman sartzeko izapideak hasi ditu
Azahara Domínguez presidenteak jakinarazi duenez, batzarrak ontzat eman du Udalak sistema horretan... -
Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak "Jarri zure bizikleta prest MUGIrekin" kanpaina zabaldu du 20 udalerritara, Mugikortasunaren Astearen baitan
Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak "Jarri zure bizikleta prest...
CONTENIDOS DESTACADOS
TARIFA-SISTEMA
Tarifa-sistema integratua. Ezagutu gure MUGI sistema
ENPLEGU PUBLIKOAREN ESKAINTZA
Ezagutu GGLAk deitu dituen lan-eskaintzak
PROIEKTUAK
Ezagutu GGLAk parte hartu duen proiektuak
GARRAIO SISTEMA
Zeintzuk dira mugikortasun-jarraibideak Gipuzkoan?
GURE MISIOA
- Gipuzkoako garraio ereduan lehena izan
- Gipuzkoako garraio eredua barneratu
- Erabiltzailea orientatu
- Garraio iraunkorra
GURE FUNTZIOAK
- Tarifikazioa eta bilete bakarra
- Informazio sistemak
- Plangintza estrategikoa
- Ibilbide eta zerbitzuek kudeaketa
JARRI GUREKIN HARREMANETAN
- Kontsultak
- Zerbitzuak
- Kontratatzailearen profila
- MUGI Sitema
Zerbitzuaren eraginkortasuna hobetzeko teknologiak
Autobus erreiak
Donostian hainbat autobus errei daude hiri osoan. Gaur egun, Donostian 12 km autobus errei daude, autobus eta taxientzako eremu esklusiboa, eta horri esker, autobusen zirkulazioa arina da zirkulazioa, oro har, motel dabilenean ere.
Gaur egun, Dbus autobusetan erabiltzaileek egindako kilometroen % 21 autobus erreietan egiten dira, eta horri esker, ibilbide denborak murriztu eta kalitatea areagotzen da.
Semaforo bidezko lehentasunen sistema
Garraio publikoaren puntualtasuna giltzarria da herritarrei zerbitzu eraginkorra eskaintzeko. Hori dela eta, Dbusek semaforo bidezko lehentasunen sistemak ditu, bidegurutzeetan semaforoak autobusen itxarote denboretara automatikoki egokitzeko, eta horri esker, itxarote denborak aurrez daitezke.senora
Gaur egunean, Dbuseko autobusek lehentasuna eska dezakete hiri osoko 82 bidegurutzetan, eta gainera, San Martin eta Hondarribia kaleen artean semaforo esklusiboa dute.
Udaltzaingoarekin koordinatuta Dbuseko kontrol zentroa arduratzen da linea guztiek behar bezala funtzionatzeaz, eta aldi berean, Donostiako Mugikortasun agenteekin eta udaltzaingoarekin etengabeko harremanetan dago.
Edozein gorabehera izanez gero, Dbuseko ikuskatzaileek aplikazio informatiko bat dute udaltzaingoarekin harremanetan jartzeko eta agintaritzaren esku-hartzea eskatzeko.
Autobusera sartzeko denbora hobetzea Autobusera sartzeko denbora murriztea eta ilarak saihestea giltzarria da zerbitzuetan atzerapenak saihesteko. Hori dela eta, Dbusek autobus guztietan instalatu ditu irakurketa azkarreko balidatzeko makinak. Erdiguneko atearen sarbidean ere balidatzeko makinak instalatu dira, mugigarritasun gutxiko pertsonentzat eta haur kotxeak dituzten pertsonentzat, beraz, orain txartela ordaintzeko gidariarenganaino joan beharrik ez dute.
Eskudirutan gutxiago ordaintzea edo eskudirurik ez erabiltzea Gaur egun, Dbusen bidaien % 10,7 baino gutxiago ordaintzen dira eskudirutan. Kontakturik gabeko txartel adimendunak eta ordainketa sistema berriak sartuta, hala nola NFC mugikorrekin ordaintzea, errazagoa da erabiltzaileentzat bidaia ordaintzea.
Autobusen barruan segurtasun kameren sistema 2010etik, Dbuseko autobusen flotaren % 100ek barruan zaintzeko kamerak ditu. Zaintzak edozein gorabehera arraro gertatuz gero erabiltzaileen eta gidarien segurtasuna bermatzen du.
Autobusetan parekatzearen aurkako sistema
Anti-bunching edo parekatzearen aurkako sistema EKO-busen barruan txertatuta dago, zerbitzuaren puntualtasuna eta eraginkortasuna hobetzeko. Tablet bat erabiltzen du euskarri gisa, gidariaren alboan, eta handik, gidariari jakinarazten dio linea bereko autobusen arteko distantzia ez denean egokia puntualtasuna mantentzeko, eta mezuak eta gomendioak egiten ditu, hori saihesteko.














