Este sitio web utiliza Cookies propias y de terceros para recopilar información con la finalidad de mejorar nuestros servicios. Si continua navegando, supone la aceptación de la instalación de las mismas. El usuario tiene la posibilidad de configurar su navegador pudiendo, si así lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberá tener en cuenta que dicha acción podrá ocasionar dificultades de navegación de la página web.Si quiere saber mas sobre las cookies pulse le siguiente enlace, saber más.

HOW TO SHOP

1Login or create new account.
2Review your order.
3Payment & FREE shipment

If you still have problems, please let us know, by sending an email to support [ @ ] website.com . Thank you!

GUZTIONTZAT
GARRAIO bat LANDUZ

Eskubideak eta betebeharrak garraio publikoan bidaiatzerakoan
Erregelamendua

<span> Eskubideak eta betebeharrak garraio publikoan bidaiatzerakoan </span><br><strong><span class="trabajando"> Erregelamendua </span></strong>

GIPUZKOAKO
garraioaren GIDARITZAN

<span>GIPUZKOAKO</span><br><span>garraioaren </span><strong><span class="trabajando">GIDARITZAN</span></strong>

GGLAk abian jarritako
Tarifa Sistema Bateratua

<span>GGLAk abian jarritako</span><br><strong><span class="trabajando">Tarifa Sistema Bateratua</span></strong>

HARPIDETU gure NEWSLETTERRA jasotzeko eta informazio eguneratua izango duzu

KONTRATATZAILAREN PROFILA
Gehiago Irakurri +

KONTRATATZAILAREN PROFILA

Lizitazioak | Behin-betiko adjudikazioa | Historikoa | Aurreikusitako lizitazioak

MUGI
Gehiago Irakurri +

MUGI

Mugi Sistemak abantaila ugari eskaintzen dizkie egunerokoan Gipuzkoako garraio publikoa erabiltzen dutenei.

OPERADOREAK
Gehiago Irakurri +

OPERADOREAK

Ezagutu gure operadore guztiak. Euren flotak, rutak, zerbitzuak eta gainontzekoak. ATTG denok gara.

BALIABIDE ETA OPERADORE DESBERDINAK KOORDINATZEN DITUGU, HIRITARRARENTZAKO INFORMAZIO ETA ZERBITZUAK HOBETUZ. ZUGANDIK GERTU GAUDE

NABARMENTZEKO EDUKIAK

TARIFA-SISTEMA

TARIFA-SISTEMA

Tarifa-sistema barneratua. Ezagutu gure Mugi sistema.

ENPLEGU PUBLIKORAKO LAN-ESKAINTZA

ENPLEGU PUBLIKORAKO LAN-ESKAINTZA

Ezagutu itzazu GGLAk eskaintzen dituen lan-eskaintzak

PROIEKTUAK

PROIEKTUAK

Ezagutu ATTGk parte hartutako proiektuak.

GARRAIO SISTEMA

GARRAIO SISTEMA

Zeintzuk dira Gipuzkoako mugikortasunaren jarraibideak?

BERRIAK

GEHIAGO IKUSI
GURE MISIOA

GURE MISIOA

  • Gipuzkoako garraio ereduan lehena izan
  • Gipuzkoako garraio eredua barneratu
  • Erabiltzailea orientatu
  • Garraio iraunkorra
GURE FUNTZIOAK

GURE FUNTZIOAK

  • Tarifikazioa eta bilete bakarra
  • Informazio sistemak
  • Plangintza estrategikoa
  • Ibilbide eta zerbitzuek kudeaketa
JARRI GUREKIN HARREMANETAN

JARRI GUREKIN HARREMANETAN

  • Kontsultak
  • Zerbitzuak
  • Kontratatzailearen profila
  • MUGI Sitema

Eusko Jaurlaritzak Gasteizko tranbiaren markesinak aldatzeari ekin dio, irisgarriagoak izan daitezen

marquesinaEusko Jaurlaritzako Garraio Azpiegituren Zuzendaritzak Gasteizko tranbiaren markesinak aldatzeko lanei ekin die, zerbitzua hobea emateko

Lan gehienak gauez egingo dira, garraio publikoko zerbitzu horren erabiltzaileei ahalik eta enbarazu gutxien egitearren. Hiru gau emango dituzte nasa erdian duten geltokiak aldatzeko, eta bost nasa albo batean dutenak aldatzeko. Orotara, tranbiaren ibilbide osoan egingo diren lan horien iraupena hamaika astekoa izango da.

Eusko Jaurlaritzako Garraio Azpiegituren zuzendari Almudena Ruiz de Angulok zehaztu duenez, «erdiko eta alboko nasetako markesinak aldatzeko, egungo instalazio elektrikoa deskonektatu behar da, zehazki, bloke teknikotik kutxatiletara doana eta OPPIren eta markesinetako argiak konektatzen dituena; konexio berria egin behar da, bloke teknikoa eta goiko aldeko argiak lotuko dituena, aurrealde erregistragarriak zeharkatuta, eta argiok eta markesinaren beheko aldean egongo diren argiak –sarbidea argiztatzekoak– lotuko dituena».
 
«Argi-oin zaharrek 1,8 metro baino gutxiagoko pasabidea uzten dute eta kendu egingo dira. Halaber, argi-oinaren elkargunea errematatuko da. Egungo harlauza erabiliko dugu, lurzoruaren akaberan alderik egon ez dadin. Baldosak finkatzekoa gogortu bitartean, altzairuzko xaflak ipiniko dira, bidaiariak igaro ahal izateko. Txartel-makinen hesiak lekualdatuko dira, nasaren ertzetik 1,8 metrora egon daitezen, arauak betez», Ruiz de Angulok zuzendariak adierazi duenez.
 
Beharrezkoa bada, eserlekua kenduko da eskuz, eta apaingarri bat ere ipini ahal izango da kendutako eserlekuaren lekuan. Alboko nasa duten geltokietan markesina aldatzeko lanak beste era batera egingo dira; argi-oinaren eta markesinaren euskarriaren arteko albo-itxitura instalatzeko, 6+6 beira ijeztu tenplatu gardenaren beheko aldea kokatzeko zokalo bat jarriko da, goiko aldean U erako profila izango duena. Trameinsa enpresa da lanon esleipenduna.
 
GGLA Gipuzkoa aldioro behar duen garraio zerbitzua eskainiz
TOP